Sunday, January 15, 2012

Masanya sudah tiba

Salam semua,
Hari berganti hari, minggu berganti minggu, nampaknya masa sudah semakin mencemburui saya. Hanya tinggal seminggu lagi sisa-sisa masa yang ada sebelum semuanya berakhir. Sisa-sisa masa yang ada perlu digunakan dengan sebaik mungkin untuk menyelesaikan beberapa lagi tugasan yang belum lagi siap sepenuhnya. Apa yang bakal tiba? Mesti anda tertanya-tanya. Mungkin bukan perkara penting untuk anda, tapi sesuatu yang penting untuk saya, iaitu final exam untuk semestar pertama. 








Final exam akan berlangsung pada 21/1/2012 ini, satu hari sahaja dan ada 2 kertas soalan yang perlu dijawab. Jadi sementara saya terus berusaha disini, harap anda semua dapat mendoakan kejayaan saya melalui final exam ini. Segala perkara yang masih lagi tertangguh diblog ini, harap dapat disambung semula setelah tamat peperiksaan ini nanti. Saya perlu lebih menumpukan kepada peperiksaan, jika lambat menjawab komen anda, harap dimaafkan. 


Akhir kata, doakan saya ye kawan-kawan :). Doa kalian amat dihargai dan diucapkan terima kasih.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia