Friday, January 6, 2012

Pernah dengar "Info Terlaris Masa kini" ?

Salam semua,

Pernahkah anda mendengar tagline "Info Terlaris Masakini"? Apa yang anda fikirkan dan dapat dibayangkan apabila anda terbaca atau terlihat tagline tersebut? Bagi saya tagline ini membawa maksud yang sangat luas. Ada berbagai - bagai jenis informasi yang boleh kita dapati daripada internet. Taip saja apa juga perkataan dilaman carian pasti akan muncul berbagai - bagai maklumat, apa yang perlu kita lakukan adalah menapis maklumat tersebut, jangan terus percaya seratus peratus.Begitulah hebatnya dunia maklumat sekarang, semua di hujung jari kita sahaja. Tidak ada lagi istilah katak bawah tempurung.


Hari ini saya ingin berkongsi cerita dengan anda semua tentang sebuah laman blog dengan tagline "Info Terlaris Masakini". Blog ini milik seorang budak nakal yang sangat bijak menggunakan kreativitinya sebagai seorang designer. Pertama kali melawat blog ini, tema warnanya sangat ceria, beserta dengan wigdet - widget comel yang dicipta sendiri oleh pemiliknya. Pada masa itu, blog ini masih menggunakan blogspot sebagai platform, tetapi kini telah maju setapak lagi dengan menggunakan domain sendiri. Kagum dan sangat seronok kerana makin ramai blogger - blogger melayu yang berjaya. Harap suatu hari nanti, saya juga boleh seperti mereka, mempunyai domain sendiri.


Budak Nakal banyak menyajikan pengunjung blognya dengan pelbagai jenis info - info terkini sama ada dalam dunia hiburan atau pun berita - berita semasa. Apa yang paling penting, setiap entri yang disajikan memberi maklumat kepada pembaca yang dahagakan informasi. Setiap hari pasti ada entri terbaru untuk tatapan pengunjung setiap blog ini. Pada saya, tagline yang digunakan dapat mencerminkan isi kandungan blog tersebut.


Apa kata anda sendiri pergi menjelajah ke blog ini di Budak Nakal. Entri ini dikarang semperna giveaway Info Terlaris Masakini. Jika anda berminat untuk menyertainya, sila klik banner di bawah.


Mari kita lihat video promo dari Budak Nakal



Giveaway Info Terlaris bersama Sponser AyeshaBizWorld dan  amirastudios.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia