Sunday, January 1, 2012

Hari - hari terakhir di tahun 2011

Salam semua,

Tahun 2011 sudah berlalu, kini tiba tahun 2012. Semoga tahun 2012, saya akan lebih rajin lagi berblog dan berkenalan dengan lebih ramai blogger. 3 hari terakhir di tahun 2011, saya ingin kongsikan dengan anda semua:


29.12.2011 - Pergi makan tengah hari bersama rakan - rakan sejawat di Restoran Italiannies di Sunway Pyramid. Setiap 3 bulan, syarikat tempat saya bekerja ada memperuntukkan RM30 seorang untuk belanja makan tengah hari. Jadi penutup tahun 2011 kami semua memilih untuk makan di Restoran Italiannies. Sedap juga menu yang saya pilih ini. Set makanan tengah harinya ada roti sebagai starter, salad dan main menu.

Shrimp Linguine dan salad segar.


30.12.2011 - Makan tengah hari di Restoran Korea di Amcorp Mall. Kawan - kawan seperjuangan di pejabat telah bermurah hati belanja makan tengah hari, sempena hari jadi saya esok (31.12.2011). Terima kasih kepada Joyce, Ayu dan Kerol.

Kimchi Soup - set lengkap untuk makan tengah hari.

31.12.2011 - Sabtu seperti biasa akan menghadiri kelas terakhir untuk tahun 2011. Hari ini sebenarnya agak istimewa kerana merupakan tarikh kelahiran saya. Jadi setelah tamat kelas, saya ke Mid Valley bertemu dengan kawan - kawan yang sudi meraikan hari ini bersama saya.


seronoknya...terima kasih kawan - kawan


tiket wayang sekarang dah pakai barcode, jadi scan je untuk masuk.



Kek ke-2 sempena hari jadi saya....terima kasih kepada kakakku dan keluarga

Penutup tahun 2011 yang mengembirakan. Semoga tahun 2012 membawa lebih lagi kegembiraan dan kebahagian dalam hidup saya. Mengenali dunia blog sepanjang 2011 membawa berbagai erti baru dalam hidup saya. Selamat Tahun Baru 2012...semoga anda semua terus berjaya dalam hidup di dunia dan akhirat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia