Banner

Sunday, January 29, 2012

Tukar template baru

Salam semua,

Akhirnya berjaya juga mengunnakan template baru yang telah diberikan oleh blogger Malaysia. Seperti yang pernah saya ceritakan pada awal - awal tahun hari tu tentang hajat ini. Penat juga nak buat, baru tahu susah senang nak ubah template. Ini pun dah diberikan, bukan ubah dari kosong, kalau tak mungkin belum jadi lagi kot. Dah lah terpaksa berebut laptop dgn kanak-kanak yang banyak celoteh, asyik nak tengok ultraman je di youtube.

Kalau tak diberi menangis, suara mengalahkan petir, dah bagi saya lah yang tidak boleh nak buat kerja. Ini pun kakak saya dah tidurkan si kecil tu, jadi sempat lah nak edit apa yang patut. Masih ada banyak lagi yang kena diperbaiki. Jadi bagaimana pendapat anda semua? Silalah berikan pendapat, mana yang perlu dibaiki dan disusun lagi. Saya akan cuba ubah, maklumlah tidak begitu pandai, jadi memang lambat la sikit :)

Pendapat anda saya hargai dan diucapkan terima kasih.
Blogger Malaysia