Wednesday, January 18, 2012

SAYA SUKA BLOGWALKING BERSAMA AKU BUDAK KAMPUNG.

Salam semua,
Dalam sibuk - sibuk menyiapkan tugasan dan ulang kaji, sempat lagi menaip entri ini sebab saya telah ditag oleh Wakiwa untuk menyertai satu segment "SAYA SUKA BLOGWALKING BERSAMA AKU BUDAK KAMPUNG".

Saya pun dengan semangat menyokong blog-blog lain cuba menyiapkan entri ini. Cara untuk menyertainya senang sahaja. Hanya perlu meletakkan banner di bawah dalam entri ini dan membuat satu slogan.


"Saya suka berblog walking kerana saya mendapat pelbagai sumber inspirasi dalam setiap blog yang lawati, berkenalan dengan ramai blogger - blogger baru dan lama, berkongsi maklumat tentang bermacam - macam maklumat terkini, tips berblog & kisah kehidupan ."

Jadi saya nak tag hikariee untuk menyertai GA ini. Hikariee...jom join :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia