Sunday, January 8, 2012

Proses mengubah template blog.

Salam semua,

Hari ini saya cuma ingin memberitahu bahawa saya dalam proses  mencuba template yang sudah di customize oleh AriffShah. Saya sedang mencubanya di satu lagi blog lain, tapi baru saya tahu bahawa bukan senang nak baca HTML code ini. Beliau dah siap bagi panduan macam mana nak guna template ini, tapi saya masih lagi tak lepas nak buat. Jadi masih sedang berusaha untuk menggunakan template tersebut. 


Jadi kalau anda berminat untuk mencuba template ini, sila berhubung dengan tuan punya template di sini. Kita kena jaga hak milik orang lain. Sila la meminta kebenaran dengan tuan punya template. Akhir kata saya akan terus berusaha untuk menjayakan misi ini. Mungkin akan mengambil masa lebih sikitlah memandangkan saya memang tidak pakar dalam coding - coding ini.

Inilah rupa blog yang belum jadi...sedang cuba
mencari dimana kesilapan yang saya buat. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia