Friday, December 16, 2011

#2 Lagu minggu ini - Penerang Hati 6ixth Sense feat Saujana



Salam semua, 
Sangat suka dengan lagu ini, pertama kali dengar terus melekat. Sebenarnya lagu ni dah lama keluar di radio, tapi aku tak pasti kenapa sebelum ni aku tak dengar lagu ni (sama ada dengar tapi tak perasan kot). Jadi minggu ni aku berkongsi lirik (yang aku salin masa aku dengar lagu ni berulang - ulang kali, mungkin ada silap dimana - mana minta maaf ye)




Mencintamu tenangkan jiwaku
Merindumu hatiku selalu
hanya dirimu satu cintaku


oh...
takkan mampu menjauh darimu
satu nafas 
ku harap kau ada
hanya padamu tuhan 
ku rayu


Chorus:
ku akan mencintamu
selalu merindumu 
seluruh jiwaku
kau terangi aku
engkau menjaga hatiku
mendamping jiwaku
curahkan cintaku 
cinta yang abadi


oh...ohh...oooo


tidak pernah kau menjauh....



ku akan mencintamu
selalu merindumu 
seluruh jiwaku
kau terangi aku
engkau menjaga hatiku
mendamping jiwaku
curahkan cintaku 
cinta yang abadi



~~ Semoga cinta kepada-Nya sentiasa mekar dan berkembang dalam diri ini ~~

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia