Thursday, November 10, 2011

berita baik vs berita tidak berapa baik

salam semua,

hari ni aku terima 2 berita iaitu berita baik (sebelah pagi) dan berita kurang baik (sebelah tengah hari).
Untuk berita baik tu - aku dapat seorang lagi anak buah, tahniah kat abang aku dan isterinya yang selamat melahirkan seorang bayi lelaki pukul 3.40am. Jadi aku tidak sabar - sabar untuk melihat bayi yang baru dilahirkan ni. Harapnye minggu depan dapat turun ke JB untuk melawat mereka. Semoga kedua-duanya dalam keadaan sihat sejahtera.

Selepas balik dari makan tengah hari, baru je sebentar tadi, aku telah membaca satu email, iaitu big bos yang baru akan mula masuk kerje minggu depan. Itu tak pe lah lagi, yang tak berapa nak best tu .....beliau akan duduk dekat dengan tempat duduk aku...oh....tidah dapat digambarkan perasaan aku sebaik sahaja membaca email itu. Oh...tidak!!!!!!!!. Dengan ini, kebebasan yang dirasai selama ini mungkin akan lebih terbatas. Boleh kah aku menghadapi hari-hari akan datang ni. Hanya Allah yang tahu.Doakan aku terus tabah ye.


p/s: aku sebenarnya nak letak gambar, tapi tak de gambar yg sesuai untuk menggambarkan perasaan ini.

~~ Happy + A bit sad ~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia