Friday, June 8, 2012

Terima kasih semua.

Salam,

Walaupun sekarang sedang bercuti daripada belajar, nampaknya kesibukan di dunia realiti ini tidak mahu lari daripada saya. Sehingga sekarang rasanya sudah banyak aktiviti di dunia maya yang saya tinggalkan. Terutamanya melawat blog - blog anda semua. Kesibukan yang teramat sangat ditempat kerja tidak dapat dielakkan lagi. 

Kesibukan yang disebabkan sekarang team saya sudah kekurangan pekerja, hanya tinggal 3 orang sahaja daripada 5 orang. Jadi kalau di pejabat memang tanya ini tak berhenti membaca email, reply email, menyelesaikan masalah - masalah pelanggan, menjawab panggilan telepon dan macam - macam lagi. Sehingga tidak sedar masa berlalu. 


Kalau sebelum ini, balik boleh 'on-time', sekarang sudah tidak ada lagi, sudah pukul 6 petang pun kerja masih banyak. Jika ditinggalkan, esok lagi bertambah. Percaya atau tidak, rasanya hampir setiap hari sekarang ini saya bekerja lebih 10 jam. Balik rumah sudah penat, apa lagi perasaan ingin tidur yang sangat tinggi. Hehehehehe......

Walau bagaimana pun, di sini saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang sudi juga singgah di blog saya ini. Sudah makin tidak terurus rasanya blog ini. Betapa saya kagum dengan semua tuan blog yang mampu menjaga dan menulis entri setiap hari di blog mereka. Betapa mereka mempunyai displin yang kuat dalam memastikan blog mereka berjaya. 

Sekali lagi saya ucapkan terima kasih :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia