Monday, June 25, 2012

Butterfly : Dejavu di Kinabalu

Salam Semua,

Siapa tengok drama Dejavu di Kinabalu? Sila komen... hehehe. Saya tengok juga drama ini. Drama ini telah menjadi sebab saya balik rumah awal. Pada saya drama ini lain dari drama melayu yang lain. Masa tengok episod pertama dah tertarik dengan drama ini. Drama ini dilakonkan oleh Tiz Zakiyah dan  Aqasha selaku pelakon utama.

Sehingga ke hari ini, perasaan tidak sabar untuk menantikan sambung drama ini masih ada. Jadi kepada sesiapa yang menonton drama ini, mesti ada dengar lagu tema untuk drama ini. Inilah lagu temanya 'Butterfly' nyanyian Melly Goeslow feat Andhika.



ketika waktu mendatangkan cinta
aku putuskan memilih dirimu
setitik rasa itu memitis dan semakin parah

bisaku rasa getar jantungmu
mencintaiku apa lagi aku
jadikan lah diriku pilihan
terakhir hatimu

butterfly terbanglah tinggi
setinggi angan ku untuk meraihmu
memeluk batinmu yang sempat kacau
kerna merindu

butterfly fly away so high
as high as hopes and pray
to come and reach for you
rescuring your soul
that previous messed up
touching
me and you

jalan ini jauh
namun kita tempuh
bagai bumi ini
hanya milik berdua

biar ku berlebihan
mendekatimu
namun ku tunggu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia