Sunday, January 30, 2011

saat-saat yg akan sentiasa kukenang...

bila aku tgk gmbr ni, ianya menceritaka bermacam-macam kisah. suka dan duka sepanjang aku di tmpt ini. Tp yg paling berharga..adalah kenangan aku bersama teman-teman seperjuangan, kak aini, kak adah,kak liza, kak kay, berry, linda, hanum, syad, kak ida, kak elly, kak iman....klu nak tulis mmg panjang listnyer. Semuanya akan aku ingat, terpahat dlm memori ni selagi aku tak hilang ingatan. Macam-macam perkara berlaku merapatkan lagi hubungan kitaorg. Bukan sekadar teman satu pejabat, teman berkongsi cerita suka dan duka, teman semasa susah dan senang, teman semasa gembira dan sedih, teman ketika lapar dan kenyang, teman ketika minum breakfast dan minum petang, teman ketika hujan atau pun panas, teman berjalan dikala kereta parking jauh dari opis, teman yg akan membawa aku berjalan-jalan sewaktu tension bekerja. Teman pegi makan ayam penyet kat bangi, teman pergi shopping kat alamanda. Macam-macam yg dah dilalui bersama, 3 tahun terasa terlalu singkat tempoh perkenalan kita....semoga persahabatan ini akan terus berkekalan...sampai akhir hayat nanti. Teman-temanku yg sentiasa dalam doa dan ingatanku.


sahabar-sahabat yg dikasihi....


Pasukan bola jaring yg aku sertai...2 tahun berturut-turut....seronok dpt kenal mereka semua...happening.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia