Wednesday, January 19, 2011

hari yg sejuk....aku kelaparan....

kenapa hari ni sejuk sgt...tak tahan, mcm duduk dm peti ais...huhuhuh..mengigil dah ni, wlupun dah pakai sweater tp still rasa sejuk, mmg kena beli sarung tangan lah pas ni. kat bawah ni aku letak gambar lubang aircond yg mengeluarkan udara yg sangat sejuk...klu ikut hati nak g je tutup lubang aircond tu dgn kertas ke atau cuba menghalakan udara yg sejuk tu ke arah lain. arggggg....sejuk...sejuk...otak dah beku ni....dah la lapar, tambah lg dgn cuaca yg sejuk ni lagilah kelaparan. cepat ah tengah hari, nak makan kenyang2. heheheehe. Sapa suruh tak breakfast kan pagi tadi, padan muka kat diri sendiri. Aku pun pelik, nape aku tak g cafe pagi tadi, biasanya aku mesti singgah kalau perut aku dah bernyanyi-nyanyi pagi2 lagi. Aku bukan datang lambat pun, awal cam biasa. So mmg sempat sgt lah nak g breakfast. oooo aku ingat sesuatu, biasanya kaau g breakfast aku akan ambik surat khabar 'The Sun' kat bawah sebagai peneman. Pagi tadi aku tak ambik, tu sebagai petanda tak singgah cafe la. Ingat nak beli roti je kat mesin makanan kat depan lift tu, tapi takde roti yg sedap pulak. So impian untuk ber'breakfast' pagi tadi berkubur begitu saja. Itulah akan terjadi pada aku kalau byk sgt aku pikir, kejap rasa nak tapau nasi lemak depan rumah, kejap nak makan roti je, kejap nak singgah cafe. Akhirnya apa pun aku tak buat. Lain kali fokus pada satu perkara je...baru jadi kenyataan. Sbb aku mmg tak suka buat pilihan, tp hari2 kena buat pilihan dan selalunyer aku pilih untuk balik rumah je...hahahahha tak apa2 aku merepek ni. Oklah..lain kali cite lagi.

aircond yg mengeluarkan udara yg begitu sejuk, walaupun matahari memancar terik kat luar...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia