Thursday, January 20, 2011

public holiday...

dah pukul 12.30 pagi masa aku tulis post ni. Nak tido tapi ada keje nak kena buat. Balik office tadi terus g umah akak aku, erm....nasib baik jln tak jem, aku ingatkan jem, maklumlah esok cuti umum semperna Thaipusam. Akak aku minta tolong ajar dia, mcm mana nak guna broadband, dia smbg blajr kat OUM ambik degree. Akak aku dah start smbg blajar, aku jugak yg tak lg memulakan rancangan aku untuk smbg master. Bila lah nak mula ni. Dah lama tangguh. Aku sebenarnya agak kagum, sblum dtg sini aku check kat P1 area umah akak aku ni ada coverage atau tak, klu ikut peta tu, tak de. Tp aku bawak juga modem nak cuba nasib. Pehhhhh.............ada coverage lah...tak sangka, stabil lak tu, so dpt ah aku mengupdatekan blog aku ni....heheheheh.

Signal Strength Excellent - Fullbar.....


dah ada internet ni, mcm2 lah aku buat, tak leh focus wat keje pulak, aku sibuk browsing internet la pulak. Akak aku pun sibuk memahirkan dirinyer dgn facility baru. Aku dah rasa amat ngantuk ni, dah tak leh tahan lagi. Rasanye cita2 aku nak siapkan keje ni terkubur la seketika, sambung pagi esok je lah. Nak tido, nak tido....nak tidooooooooo.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia