Thursday, October 27, 2011

Giveaway dari Yanmieonline.com



hari ni aku nak buat entry untuk memberikan sedikit pandangan kepada blog Yanmieonline.com. Aku sebagai blogger amatur sebenarnye rasa segan sebab aku mmg kurang pengetahuan dlm dunia blog ni. Nak bagi pendapat pulak dekat blog otai...hehehhe malu rasanye. Harap pandangan aku diterima. Ini sempena giveaway yg dianjurkan oleh kak yan...puan empunya blog.

Aku rasa blog kak yan dah menarik, loading pun laju (faktor penting supaya pembaca tak tunggu lama), cuma bila aku mengodek-godek blog ni, aku rasa sedikit kesulitan utk mencari entry-entry popular atau entry-entry lama. So kalau kak yan boleh buat link atau ruang search ke utk mencari entry-entry yg terdahulu, aku rasa sgt membantu.

Tu je lah pandangan aku, harap diterima...peace :)



Giveaway yanmieonline.com, menawarkan header blog hasil designer dari Budak Nakal

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia