Friday, April 6, 2012

Lelaki Kacak - Johnny Depp

Salam semua,

Hari ini cuma ingin berkongsi tentang seorang lelaki kacak yang memang pandai berlakon. Bermacam - macam watak telah dilakonkan olehnya. Johnny Depp...anda minat dengan pelakon ini. Saya minat juga, tapi saya memang ada seorang kawan yang sangat - sangat minat pelakon ini. Sehinggakan setiap kali saya nampak gambar Johnny Depp atau baca apa - apa berita tentang Johnny Depp akan teringat kepada kawan saya yang seorang ini. 


Terbaru, dalam perjalanan untuk ke HP Tower untuk training, saya telah ternampak poster filem terbaru Johnny Depp berjudul "Dark Shadows". Terus terdetik dalam hati, "Berry mesti nak tengok movie ni". Hahahaha....begitulah kuatnya kaitan Johnny Depp dengan kawan saya Berry. 


Johnny Depp sebagai Willy Wonka dalam 
Charlie and Chocolate Factory

Saya ada beberapa filem lelaki kacak - Jonny Depp yang saya suka antaranya Charlie and Chocolate Factory, Edward Scissorhands, Pirates of the Caribbean dan Alice In Wonderland. Kalau ikutkan banyak lagi filem - filem lakonan lelaki kacak ini. 



The Hatter dalam Alice In Wonderland

Dalam filem terbaru lelaki kacak ini memang watak sebagai Vampire. Kisah berlatar belakangkan sekitar tahun 1752 dan filem ini terbitan Warner Bros dan diarahkan oleh Tim Burton. Genre berbentuk komedi, seram, suspend dan romantik. Antara pelakon lain dalam filem ini ialah Michelle Pfeiffer, Helena Bonham Carter, Eva Green, Jackie Earle Haley, Jonny Lee Miller, Bella Heathcote, Chloe Moretz, and Gulliver McGrath.


Filem ini bakal ditayangkan pada bulan May 2012. Jadi kepada peminat - peminat lelaki kacak ini jangan lupa saksikan filem ini di pawangan berhampiran anda. 


Johnny Depp sebagai Barnabas Collins dalam Dark Shadows



Captain Jack Sparrow

Anda bagaimana? Suka dengan lakonan lelaki kacak ini, mari kongsikan dengan saya.

sumber gambar:google.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia