Friday, April 29, 2011

aku nak cuti.......

hari ni company bagi half-day sbb mlm nnt ada annual dinner, so sgt gembira sbb dpt balik awal...kehkehkeh pasal aku x g annual dinner tu. ada ke nak kena pakai costium....aku ni bukan sporting sgt dlm hal2 cam ni...so aku telah buat keputusan utk tidak menghadirkan diri ke majlis yg gilang gemilang ni...lebih baik aku balik kg...x yah pening2 nak cari costium. So disebabkan hari ni jumaat, half-day tu sgt berharga....seperti yg korang tau jumaat merupakan hari jem yg sgt teruk berbanding hari2 lain utk org2 yg duduk di sekitar kuala lumpur. Aku pulak mmg opis kat tepi federal highway ni....so mmg sgt2 memerlukan beberapa jam awal utk keluar dr KL supaya x sangkut dlm jem ptg nnt...kehkehkeh...aku gembira.
Kegembiraan aku ditambah lagi dgn cuti aku yg telah di approved (hari selasa depan)....aku dpt cuti pjg....perkara yg jarang2 berlaku utk masa 3 thn lepas. Mungkinkah kegembiraan ini akan berterusan....aku harap ya....kehkehkeh. Cuti tu aku ambik dgn tujuan aku leh g wat passport, sbb plan yer nak g jakarta bulan dpn...so klu x de passport cam ner nak g kan.....aku x nak la jd pendatang haram kat negara org....aku nak masuk secara berhemah....Pas tu....pagi ni aku dpt info ....mykad nak kena renew sekiranya kita berusia antara 18-25 thn....aku tak pernah tau pun fakta ni....dan skrg aku dah lebih umor tu....cam ner.....so rasanya cuti aku nnt...aku nak kena melawat JPN sekali utk mendapatkan kepastian....dan semestinye siapkan duit...sekiranya betul...aku bakal didenda....knp lah JPN x iklan kan pasal fakta ni kat TV. Yg aku ingat, aku buat mykad...masa mula2 JPN perkenalkan mykad utk rakyat Malaysia. Ingatkan dah x payah tukar dah....huhuhuhhuhuhu....
gambar hiasan je.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia