Wednesday, December 28, 2011

Segmen Rerama berterbangan di blog Kak Yong - Jom Berkenalan



Nak menang Ipad2 dengan KLMU

Salam semua,

Satu lagi segmen menarik untuk disertai. Apa lagi sebagai blogger baru, aku tidak melengahkan masa untuk menyertai segmen ini. Walaupun sebenarnya dah agak terlambat jugak, tarikh tutup pada 31/12/2011. Segmen ini dibawa khas oleh Kak Yong dan tajuk segmen ini ialah "Segmen Rerama berterbangan di blog Kak Yong"

Segmen ini bertujuan untuk berkenalan sesama blogger. Oleh itu, disini saya nak ceritakan 5 fakta menarik tentang saya...(saya harap menarik la fakta ni...hehehehe):-

1) Saya merupakan seorang pelajar  semester pertama MBA di UKM, dulu pun ambil degree
    dalam bidang IT di UKM juga.
2) Umur pada tahun 2011 ialah 28 tahun.
3) Seorang yang pendiam,  lagi suka menulis.
4) Kalau saya marah pun saya diam je.
5) Saya ada 5 orang abang, 2 orang kakak dan seorang adik. 

Jadi selamat berkenalan blogger - blogger semua. 

*syarat - syarat penyertaan boleh lihat di sini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia