Thursday, March 23, 2017

Traveloka : Sale Abration promosi sehingga 31 March 2017

Assalamualaikum semua.
Siapa suka travel kat sini? Korang suka travel dalam Malaysia atau ke luar negara. Sebenarnya tak kisah lah ke mana korang suka pergi, jauh perjalanan luas pemandangan bertambah pengetahuan kan. Bila nak pergi travel 2 perkara paling penting yang perlu ada mestilah tiket flight dan hotel. Betul tak? Kalau 2 perkara ni takde macam mana kan. Pada entri kali ini, saya nak introduce kat korang semua satu website baik punya yang akan memudahkan urusan korang untuk book 2 perkara penting ini. TRAVELOKA (https://www.traveloka.com/en-my/)

Korang pernah dengar pasal Traveloka? Pernah menggunakan perkhidmatan dari Traveloka tak? Kat sini saya nak share satu berita menarik. Traveloka tengah mengadakan promosi besar – besaran yang digelar “SALE-ABRATION”. Menarik kan. Promosi ini bermula dari 10 March hingga 31 March 2017. Cepat cari dan book tiket flight ke destinasi yang anda impikan. (https://www.traveloka.com/en-my/promotion/sale-abration)













Kepada sesiapa yang mungkin tak pernah dengar atau tahu pasal Traveloka ini mari saya ceritakan serba sedikit. Traveloka adalah travel agensi online yang mana menyediakan perkhidmatan hotel dan tiket flight. Dua perkara ni memang perkara penting kalau nak pergi travel kan. Dah ada tiket tapi tak book hotel pun tak guna. Mana pulak korang nak tido masa travel nanti. Jadi dengan menggunakan Traveloka, korang boleh book kedua – dua nya sekali dalam satu masa. Lagi mudah, Traveloka ni ada mobile apps, senang kerja kan. Semua boleh dibuat dari smartphone saja sekarang.

Dengan menggunakan Traveloka apps, korang boleh dapatkan harga yang paling ideal kerana Traveloka akan membandingkan semua tiket flight dari pelbagai airlines. Jadi anda akan dapat best deal ke destinasi pilihan berdasarkan tarikh yang anda pilih. Dah tak perlu susah – susah, pergi dari satu website airlines ke website yang lain. Guna Traveloka saja, mudah cepat dan pantas. Dah tak perlu beratur panjang dekat kaunter untuk dapatkan tiket pada harga promosi. Traveloka je!




















Download Traveloka Apps Di Google Play 

Nak cari hotel pun mudah, melalui apps Traveloka, terdapat 100 exclusive hotel deal untuk destinasi sekitar Asia. Bukan itu saja, deal yang ditawarkan termasuk untuk tujuan travel yang berbeza sebagai contoh mungkin korang nak travel dengan family atau untuk tujuan business. Jadi korang boleh pilih mana yang sesuai. Satu lagi perkara yang korang perlu tahu, hotel yang menjadi partner Traveloka telah dipilih berdasarkan beberapa perkara seperti hotel berdekatan dengan tempat shopping, tempat pelancongan, sejarah atau kalau untuk berehat  berdekatan dengan pantai.

Bila semua korang dah book, mesti korang akan terfikir… macam mana nak bayar ni? Ada sesetengah perkhidmatan online kadang – kadang mempunyai cara bayaran yang limited. Contoh boleh guna Credit Card saja, jadi orang yang takde Credit Card tak boleh nak booking online. Susah juga kan…tetapi korang tak perlu bimbang. Dengan Traveloka, banyak pilihan cara bayaran disediakan. Korang boleh pilih untuk bayar guna Credit Card ke (Visa / MasterCard / Amex), Internet banking (M2U, CIMB, RHB, PB, Standard Chartered, HSBC, UOB, AMBank, Bank Rakyat, Affin). Banyakkan, jadi memang memudahkan proses pembayaran. Korang tak perlu risau lagi.

Hotel – hotel yang berkerjasama dengan Traveloka juga tak kurang hebatnya. Semua hotel yang mempunyai reputasi yang baik. Pasti korang takkan kecewa dengan perkhidmatan yang ditawarkan. Antara hotel tersebut adalah Dorsett Group, Sunway Hotel, Swiss-Garden, Marriot KL, Concorde Hotel, Berjaya Hotel, Majestic Hotel, Hard Rock, Grand Continental, Bayview Hotel, Ritz Carlton, Hotel Sentral, MY Hotel, Vistana Hotel dan Compass Hospitality.

Terakhir sekali, semua harga yang dipaparkan semasa anda membuat booking di Traveloka adalah final price. Tidak ada hidden charges yang perlu anda bayar bila anda. Jadi takde lah masalah tetiba lari budget pulak sebab ada extra charges kena bayar kat hotel atau kat flight kan. Jadi apa tunggu lagi, apa kata anda cuba apps Traveloka. Percuma, download saja kat Play Store. Jangan lupa ambil kesempatan promosi “SALE-ABRATION”  ini sementara masih ada waktu. Kot – kot dapat pergi ke destinasi yang dah lama anda impikan. Mana tahu kan. Cepat sebelum terlambat. Promosi tamat pada 31 MARCH 2017.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia