Saturday, January 2, 2016

Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016 anjuran Tuan Hasrul Hassan



Assalamualaikum,

Salam perkenalan dari saya. Blog ini saya mulakan pada tahun 2011 (entri pertama), masa tu baru masuk kerja kat tempat baru. Masa baru masuk, budak baru jadi tak banyak kerja yang diberi, kena baca manual system saja. Jadi saya buat blog ini untuk mengisi masa lapang. 

Blog ini banyak saya kongsikan tentang kehidupan saya, pasal kerja saya, cerita zaman belajar, buku - buku best yang saya baca dan join segmen - segmen yang menarik. :). Ada juga saya kongsikan tempat - tempat menarik yang saya lawati. Bukan lah travel blog sebab saya jarang sangat pergi cuti - cuti Malaysia ni.

Akhir kata, mari kita bergabung dan saling kunjung mengunjungi untuk mengeratkan tali persaudaraan di alam maya ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia