Saturday, November 17, 2012

Cerita saya

Salam semua,

Nampaknya saya dah lama tidak menerbitkan entri baru di blog ini. Tak tahu la kenapa, buat draf separuh jalan, lepas tu simpan, tak juga siap. Teruk betul perangai buat kerja separuh jalan ini. Apa nak jadi, dengan diri sendiri.

Apa yang lebih merugikan, saya terlepas tarikh tutup contest anjuran eizil.com. Tak sempat menyiapkan tugasan ke tiga. Hadiah yang ditawarkan sangat menarik, jadi dah memang sah saya tak akan menang sebab tak dapat siapkan semua tugasan. Itulah akibatnya kalau buat kerja separuh jalan. 

gambar hiasan.

Jadi sekarang fokus kepada contest "iphone 5 gadget impian" yang mana saya berjaya menyenaraikan diri sebagai salah seorang peserta. Kalau tak percaya tengok di sini "iphone 5 gadjet impian peserta terpilih"




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia