Wednesday, March 2, 2016

SEGMEN PERTAMA TAMAT DENGAN JAYANYA!!!

Assalamualaikum.

Hi kawan - kawan.....happy saya hari ini sangat. Pertama kali cuba buat segmen...mula - mula tak yakin, ramai ke yang akan join. Lepas tamat tempoh segmen dari 1-Feb-2016 ke 29-Feb-2016, saya dapat 27 penyertaan. Alhamdulillah

TERIMA KASIH SEMUA SUDI JOIN SEGMEN BLOGLIST SAYA.

Untuk menyatakan perasaan terima kasih, saya dengan ini berbesar hati memasukkan ke semua 27 peserta ini ke dalam bloglist di blog saya sepanjang tahun 2016.

Saya harap kita akan saling kunjung - mengunjungi blog masing - masing dan berkongsi maklumat, cerita dan apa saja yang mendatangkan faedah kepada semua.



p/s: Senarai bloglist dah di update....boleh rajin-rajinkan diri untuk blogwalking ya :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia