Friday, July 20, 2012

Kali Pertama Tengok Wayang Di Gold Class

Salam semua,

Dah lama rasanya saya tidak ada kesempatan untuk menulis entri baru di blog ini. Kesian blog saya, ditinggalkan, dapat jenguk pun sekejap sangat. Erm, hari ini saya nak berkongsi pengalaman saya untuk pertama kalinya menonton wayang di GSC Gold Class.




Filem yang saya tonton ialah Ice Age 4, di GSC The Garden Mid Valley. Sebenarnya tidak merancang pun untuk tengok di Gold Class, tapi semperna hari jadi kawan saya, jadi kita bagi special treatment untuk beliau sikit. Secara tidak langsung, special treatment untuk diri sendiri juga. Pendapat saya memang berbaloi la, kalau sekali sekala nak menonton di Gold Class, memang selesa, kalau ada apa - apa masalah atau kesulitan tekan saja butang di kerusi terus ada staff datang. Siap ada selimut dan bantal, kalau tidur pun sedap. Kerusi besar, boleh baring dah macam tengok kat rumah je. 






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia