Wednesday, March 2, 2011

semalam...dlm sejarah

aku kembali menulis coretan ...hahahaha skema la pula ayat mula ni..hehehehe, smlm aku busy, tak sangka setelah genap 2 bulan aku keje kat sini, smlm adalah hari yg aku boleh ckp hampir 80% aku wat keje. Aku ada keje nak kena siapkan...happy, seronok, baru la rasa cam berguna sikit, klu tak aku pun x tahu apa aku buat. Mencari-cari keje, belek sana, belek sini, klu ada adalah, klu x de, aku jd lah mcm ulat buku, baca semua manual yg ada, tgk report.....kdg2 rasa dah naik berpinar mata aku tgk manual2 tu semua, baca...tp tak bape nak paham jugak. Nasib baik ada geng, so leh tukar-tukar pendapat. Semalam dr pagi aku dah ada keje, wat report utk bulan february, wat extraction utk business user, wat swapping ...g meeting, jumpa vendor, tanya itu tanya ini, then......hari dah ptg, rasa masa berlalu dgn cepat, tu yg aku suka sebenarnya klu ada keje, tak de la aku rasa jam tu mcm x bergerak je. Bila ada keje semua pun berjalan pantas, otak pun mcm berlari-lari je....aku seronok, so smlm adalah hari yg aku rasa puas bekerja...bila balik pun badan dah penat, senang je nak tido...tido dgn tenang dan aman. Hopefully hari ni lebih baik daripada semalam.

 Graf kepuasan utk hari semalam.




yeahhhhhh!!!!!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia