Friday, September 14, 2012

Saya menang 2 tiket movie Resident Evil: Retribution





Salam semua,

Entri santai hari ini, saya ingin berkongsi berita gembira bila saya menang 2 tiket wayang percuma dari ZeniaSpotlight iaitu tiket movie Resident Evil: Retribution. 

Minggu lepas ZeniaSpotlight telah mengadakan satu contest mudah di laman page FB mereka iaitu share gambar saja untuk menang 2 tiket percuma. Apa lagi laju saja saya buat, tak sangka menang pulak. 




ZeniaSpotlight ini satu kedai online yang menjual baju - baju dan aksesori seperti rantai, gelang dan macam - macam lagi. Kalau anda berminat apa kata lawat fanpages mereka di FB ZeniaSpotlight. Mana tahu ada lagi contest lain yang akan dianjurkan oleh mereka kan.

Sekali lagi terima kasih kepada ZeniaSpotlight kerana pilih saya sebagai pemenang.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia