Tuesday, December 4, 2012

Cabaran ketiga bermula...Undian anda diperlukan

Salam semua,

Nampaknya cabaran ketiga dah bermula, masing - masing mula menjalankan pelbagai cara untuk mendapatkan undian. Rasa macam demam pilihanraya pula...hehehe. Ini adalah kali pertama saya masuk pertandingan sebegini. Sebelum ini tengok orang lain saja pasang strategi untuk mendapatkan undi.

Pening juga ini, fikir macam mana nak dapatkan undi, jadi saya rasa macam nak buat simple giveaway saja.
Caranya senang saja, apa yang anda perlu lakukan ialah:

1) Like fanpage FB MYLIFEMYPRIMARYPLAN
2) Sila G+ entri iphone 5 gadget impian (Boleh undi sekali saja)
3) Sila undi blog MYLIFEMYPRIMARYPLAN di IPHONE 5 blogger paling hebat (Boleh undi setiap hari sekali)

Untuk step ke-3, apa yang anda perlu lakukan adalah klik pada button seperti dibawah di entri DenaiHati IPHONE 5 blogger paling hebat



Anda perlu login terlebih dahulu, jika belum ada akaun di DenaiHati, hanya perlu daftar dengan alamat email anda



Kalau sudah ada akaun terus saja login di page berikut, jika tidak daftar dahulu..mudah saja.



Kemudian, undi lah blog saya MYLIFEMYPRIMARYPLAN, sehari maximum boleh undi 3 blog. 



Bila sudah selesai ketiga - tiga perkara di atas, sila tinggalkan nama anda di ruangan komen. Nanti saya akan senaraikan dan saya akan berikan hadiah seperti dibawah kepada mereka yang bertuah (ada 5 keping). 


Kemudian, jika anda ada blog, saya akan masukkan link blog anda di bloglist saya.

p/s: tengah fikir lagi apa yang boleh diberi kepada anda semua.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia