Thursday, December 27, 2012

Bloglist Setahun Dari ciklaili.com

Salam semua,

Hari ini saya menyempatkan diri untuk menyertai bloglist setahun dari ciklaili.com.


Saya merupakan seorang pekerja sepenuh masa, pelajar separuh masa di UKM. Blog saya lebih kepada cerita peribadi, kisah hidup saya sebagai seorang pelajar hujung minggu, juga banyak entri bila saya masuk giveaway atau peraduan. 

Masih lagi sedang cuba sedaya upaya untuk meningkatkan trafik kat blog saya. Usaha yang masih kurang disebabkan kurang masa diberikan kepada blog saya ini. Lagi satu info penting, saya seorang perempuan, mungkin kerana nickname saya, selalu orang ingat saya lelaki.

Blog saya sudah berusia hampir 2 tahun, sebelum ini pernah ada blog lain, tapi tak lama, hanya bertahan dalam masa sebulan saja rasanya. Lepas itu terus dilupakan.

Entri pilihan: Percutian di Bukit Tinggi Pahang

Saya pilih entri ini kerana saya dah lama teringin nak pergi melawat ke Bukit Tinggi ni, tapi sampai sekarang masih tak sampai - sampai lagi. Tiap kali balik kampung mesti lalu jalan nak ke Bukit Tinggi ni. Nampaknya saya belum lagi berkesempatan untuk pergi ke sana.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia