Monday, December 31, 2012

iPhone 5 gadget impian

Salam semua,

Satu lagi contest menarik dan wajib disertai dari DenaiHati. Contest 'iphone 5 gadjet impian'  yang saya perlu sertai. Bak kata pepatah, untung sabut timbul, untung batu tenggelam. Bagaimanapun, sebagai seorang manusia tak salah rasanya kita mencuba. Jadi apa yang perlu saya lakukan ialah menyenaraikan entri - entri berkaitan iphone 5 di blog DenaiHati. Senarai entri seperti dibawah:









Sumber: Google


Saya sangat berminat dengan iphone 5 kerana iphone 5 mempunyai kamera yang baik kualitinya. Saya tengok kawan - kawan yang menggunakan iphone, gambar yang diupload cantik - cantik belaka. Kalau dah ada iphone tak perlu lagi menggunakan kamera untuk mengambil gambar. Untuk berjalan - jalan pun senang, satu gadget pelbagai fungsi seperti iphone 5 sudah memadai.

Pergi ke pasar di pagi hari,
Untuk membeli si ikan keli,
Iphone 5 memang dihajati,
Putih atau hitam sama berseri.

Ikan keli dimasak sendiri,
Untuk santapan di tengah hari,
Hidup pasti lebih berseri,
Ditemani iphone 5 setiap hari.

Maklumat lanjut sila layari iphone 5 gadjet impian

 “Contest iPhone 5 Gadget Impian anjuran Denaihati di taja oleh eQurban.comStudioAksara.comAbangEnsem.comAriffShah.comEizil.comSweetkurma.comNoehas.comServerfreak.comAnarm.net dan Denai.my


NOTA: Saya sedang mengikuti contest iPhone 5 Gadjet Impian dan amat memerlukan pertolongan anda. Apa yang perlu anda lakukan hanya klik G+ untuk entri ini. Jasa anda semua saya ucapkan ribuan terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia