Friday, July 27, 2012

Giveaway: Apa kaitan JebengOtai, DenaiHati & Eyriqazz

Salam semua,

Dunia blogging seakan bertambah meriah dengan pelbagai pertandingan yang dianjurkan blogger - blogger hebat. Salah satunya ialah pertandingan SEO Eyriqazz vs DenaiHati. Sejujurnya saya tidak sempat mengikuti pertandingan ini secara detail kerana kekangan masa yang tidak mengizinkan.

SEO merupakan satu kunci atau cara untuk mendapatkan trafik kepada blog kita. Bermacam - macam teknik boleh digunakan dan yang pasti saya masih dalam proses belajar teknik - teknik ini. Apa yang sayangnya, kerana kekangan masa, saya semakin kurang masa untuk mencuba teknik - teknik yang ada.

                                                   

Kalau anda semua perasan, saya juga sudah jarang membuat entri baru, susah betul untuk meluangkan masa untuk menaip entri. Tugasan di luar ada banyak yang perlu dibuat menyebabkan blog saya ini agak terabai. Bila blog sudah terabai, maka trafik yang datang juga makin kurang. 

Selalu menulis entri baru juga adalah salah satu teknik yang dapat membantu mengamit pengunjung singgah ke blog kita. Selain itu kena rajin ping entri - entri yang ada di laman - laman social atau laman ping yang ada. 


Sebenarnya, saya sudah tidak tahu nak tulis apa lagi, entri ini sempena Giveaway JebengOtai ditaja oleh Earncent.comSjiehanPuan BeeNurmisnanKartikelAkhiyyBudak FeldaCik TomHati PuteraShaharilPapaMifzBumilangkawi.com dan Langkawihomestay.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia