Sunday, December 4, 2011

GiveAway Kalendar Personal 2012 Kalis Air + 5 keping Gambar Saiz A4

Salam semua,

Kali ini aku nak menyertai GiveAway daripada Cikgu Naman. Cuma perlu buat entri berkenaan keluarga aku yang tercinta. Jadi disebabkan syarat penyertaan yang tidak rumit, kalau menang boleh dapat kalendar dengan gambar yang dipilih sendiri. Menarik bukan!

Mari tengok gambar -gambar yang aku pilih...semoga aku dapat kalendar 2012 ...boleh la aku tampal kalendar ini kat meja di pejabat aku nanti. Kalendar dengan gambar keluarga...2 dalam 1...menariknya.





anak - anak sedaraku yang kelaparan setelah puas mandi laut... 
masa mandi tak ingat nak makan pun.


seronoknya main layang - layang.

hari yang gembira semperna perkahwinan abang aku..:)


Ini sebahagian gambar yang dapat aku kongsi kan..kalau ikutkan hendak kongsi banyak lagi, tapi internet lembab pula hujan - hujan ini. Aku dah tidak sanggup tunggu nak upload gambar. Jadi aku kongsi 3 keping gambar je dulu. Lain kali aku kongsi lagi ok.

~~ kenangan - kenangan indah bersama keluargaku ~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia